5 maanden naar New York City! - Reisverslagen van Tom de Jong - WaarBenJij.nu 5 maanden naar New York City! - Reisverslagen van Tom de Jong - WaarBenJij.nu

5 maanden naar New York City!

Na hard werken en veel geduld heb ik het dan toch voor elkaar gekregen. Ik ga stage lopen in New York! Via via ben ik in contact gekomen met een media productie bedrijf genaamd Alldayeveryday. En na wat gesprekjes was het dan eindelijk duidelijk ik was aangenomen.

In dit verslag hoop ik iedereen wat mee te laten maken van mijn ervaringen daar, zowel de goede als de slechte! Hopelijk vinden jullie het leuk zo ja, laat een leuk berichtje achter :)

veel leesplezier!

Gr Tom

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2014

Familie in NY, Video shoots, festival, smerig eten

18 April 2014

Gekke Amerikanen, creditcard kwijt, VIP tafels NYC

21 Maart 2014

Dus hoe gaat het in NY?

11 Maart 2014

Eerste dagen in NYC!

05 Maart 2014

Nog 3 dagen voor vertrek!
Tom

Hallo beste lezer! Mijn naam is Tom, ik ben 22 jaar oud en ik ben wel in voor een avontuurtje. Vandaar dat ik heb besloten om af te studeren bij Alldayeveryday in New York City. Ik zal daar 5 maanden verblijven en dat is best spannend want ik ben er nog nooit geweest! Maar ze zeggen dat het er best leuk is!

Actief sinds 01 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5125

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 08 Augustus 2014

5 maanden naar New York City!

Landen bezocht: